گرفتن وقت سفارت کانادا در گرجستان

برای گرفتن ویزای کانادا (توریستی، کار، دانشجویی، مهاجرت و سرمایه گذاری) ابتدا باید وقت سفارت کانادا (وقت بیومتریک کانادا) بگیرید. گرفتن وقت سفارت کانادا برای انجام انگشت نگاری و عکس ضروری است و تا این مرحله را انجام ندهید درخواست ویزای شما به جریان نمی افتد. در این مقاله قصد داریم در مورد گرفتن وقت سفارت کانادا در گرجستان صحبت کنیم.

وقت سفارت کانادا در گرجستان فوری

بعد از ثبت درخواست ویزای کانادا نوبت به گرفتن وقت انگشت نگاری کانادا می رسد. کانادا در ایران سفارتخانه ندارد بنابراین برای گرفتن وقت سفارت کانادا باید از طریق کشورهای همسایه مانند امارات، ارمنستان، ترکیه و گرجستان اقدام کنید. سفر کمتر از 45 روز به گرجستان نیاز به ویزا ندارد و این کشور به ایران نزدیک است پس انتخاب مناسبی برای ایرانیان می باشد. مراحل دریافت ویزای کانادا در گرجستان به شرح زیر است:

1. تکمیل فرم درخواست ویزای کانادا

2. پرداخت هزینه های ویزا و وقت انگشت نگاری

3. دریافت نامه انگشت نگاری

4. گرفتن وقت سفارت کانادا برای بیومتریک

5. دریافت نامه رزرو وقت انگشت نگاری

6. مراجعه به وک کانادا در گرجستان برای انگشت نگاری ویزای کانادا

بعد از دریافت نامه انگشت نگاری حداکثر 30 روز فرصت دارید تا به سفارت کانادا در گرجستان مراجعه کنید. برای اینکه مراحل رزرو وقت سفارت کانادا در گرجستان را به درستی و سریع انجام دهید بهتر است کار را به کاردان بسپارید. برای گرفتن وقت سفارت کانادا فوری با ما تماس بگیرید:

سفارت کانادا در گرجستان کجاست؟

برای دریافت ویزای کانادا باید ابتدا وقت سفارت کانادا برای انگشت نگاری بگیرید. انگشت نگاری ویزای کانادا در مراکز شرکت VFS موسوم به وک (vac) انجام می شود. برای انجام بیومتریک کانادا باید به مراکز vfs کانادا در کشورهای همسایه مراجعه کنید.

وک (vac) کانادا در گرجستان در پایتخت این کشور یعنی تفلیس، خیابان نیکولوز کیپشیدزه شماره 9، تبلیسی 0162 واقع شده است.

آدرس سفارت کانادا در گرجستان9 Nikoloz Kipshidze St, Tbilisi, Georgia
ایمیل سفارت کانادا در گرجستانccogeorgia@gmail.com
ساعت کار سفارتدوشنبه تا جمعه 9 صبح تا 5 بعدازظهر
شماره تماس۹۹۵ (۳۲) ۲۹۸-۲۰۷۲۲۹۸۲۰۷۲

برای مشاهده آدرس سفارت کانادا برای انگشت نگاری روی نقشه گوگل روی لینک زیر کلیک کنید:

نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا در گرجستان

وقت سفارت کانادا در گرجستان

پس از ارائه درخواست برای ویزای کانادا، نامه انگشت نگاری از اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) دریافت خواهید کرد. این نامه نشان می دهد که متقاضیان باید ظرف 30 روز از تاریخ نامه اثر انگشت خود را در مراکز ویزای کانادا ثبت کنند. برای انجام انگشت نگاری ویزای کانادا ابتدا باید وقت سفارت بگیریم. نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا در گرجستان در زیر توضیح داده شده است:

مراجعه به سایت vfsglobal.com

به سایت گرفتن وقت سفارت کانادا (وی اف اس گلوبال) رفته و کشور گرجستان را به عنوان مبدا و کانادا را به عنوان مقصد انتخاب کنید. سپس روی Take Me To The Website کلیک کنید تا به سایت سفارت کانادا در گرجستان هدایت شوید:

گرفتن وقت سفارت کانادا در گرجستان

روی Book an appointment کلیک کنید. سپس در بخش Online روی گزینه click here کلیک کنید:

وقت سفارت کانادا در گرجستان

ساخت حساب کاربری

برای ساخت حساب کاربری روی New User کلیک کنید. پس از ورود اطلاعات مورد نیاز روی submit کلیک کنید تا ایمیل فعالسازی برای شما ارسال شود. برای اینکه حساب شما فعال شود در ایمیل روی ActivateAccount کلیک کنید.

سپس وارد صفحه زیر می شوید:

نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا در گرجستان

روی لینک Schedule an Appointment کلیک کنید تا وارد صفحه زیر شوید:

دریافت وقت سفارت کانادا در گرجستان

3 کادر موجود در این قسمت را مانند تصویر بالا تکمیل کنید. منظور از no. of applicants تعداد متقاضیان است. سپس روی continue کلیک کنید. در صفحه بعد روی Add Applicant کلیک کنید:

تعیین وقت سفارت کانادا در گرجستان

اطلاعات مورد نیاز از جمله IRCC No را به دقت وارد کنید. کد 13 رقمی IRCC No در نامه بیومتریک (Biometric Instruction Letter) موجود است.

مشخص کردن وقت سفارت کانادا در گرجستان

حالا باید وقت سفارت بگیرید. در این قسمت رنگ های سبز روی تقویم وقت های خالی سفارت کانادا در گرجستان هستند. یکی از روزها را انتخاب و روی confirm کلیک کنید. سپس ساعت مراجعه به سفارت را نیز تعیین کنید. بعد از انجام این مرحله نامه رزرو وقت انگشت نگاری که به آن Appointment Letter گفته می شود برای شما صادر شده و قابل دانلود است. این برگه را پرینت گرفته و در روز مراجعه به سفارت (مرکز وک) همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز انگشت نگاری کانادا

مدارک وقت سفارت کانادا در گرجستان
  • برگه BIL (نامه دستورالعمل بیومتریک)
  • برگه Appointment Letter (برگه رزرو وقت انگشت نگاری)
  • پاسپورت
  • فرم درخواست ویزا
  • رسید پرداخت هزینه بیومتریک
  • عکس

سخن پایانی

گرچه گرفتن وقت سفارت کانادا در گرجستان مانند گرفتن وقت سفات کانادا در ترکیه و گرفتن وقت سفارت کانادا در ارمنستان و یا گرفتن وقت سفارت کانادا در دبی معمول نیست اما یکی از گزینه های در دسترس برای ایرانیان است. مراحل و نحوه اخذ وقت سفارت کانادا در گرجستان را در این مقاله آموزش دادیم که امیدواریم مفید بوده باشد.

برای اخذ وقت انگشت نگاری ویزای کانادا در سفارت کانادا در گرجستان با ما تماس بگیرید:

بهترین سفارت کانادا برای ایرانیان

ایرانیان می توانند برای گرفتن وقت سفارت کانادا از کشورهای امارات (دبی)، ترکیه (استانبول و آنکارا) و ارمنستان (ایروان) و غیره اقدام کنند. هر یک از این سفارتخانه ها دارای مزایا ومعایبی هستند. در کل به نظر میرسد گرفتن وقت سفارت کانادا در ترکیه و ایروان منطقی تر و اقتصادی تر باشد.

هتل های نزدیک مرکز انگشت نگاری کانادا در تفلیس

هتل PIAZZA Hotel، هتل Biltmore، هتل Radisson Blu Iveria Hotel چند مورد از نزدیکترین هتل ها به سفارت کانادا در تفلیس هستند.

هزینه گرفتن وقت سفارت کانادا در گرجستان چقدر است؟

85 دلار برای هر نفر. دیگر هزینه ها عبارتند از هزینه سفر به گرجستان و هزینه درخواست ویزا که حدود 100 دلار است.