زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا کی باز میشود

ایتالیا به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری، تحصیلی و تجاری، نیازمند انجام مراحلی جهت صدور ویزا برای متقاضیان است. به فرآیند اخذ نوبت جهت انجام مراحل مختلف مرتبط با ویزا، شامل ارائه مدارک و مصاحبه در سفارت ایتالیا، وقت سفارت ایتالیا گفته می‌ شود. گرفتن وقت سفارت ایتالیا فوری برای افرادی که برای سفر به ایتالیا عجله دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که تعداد متقاضیان سفر به ایتالیا زیاد هستند، وقت های سفارت ایتالیا معمولا پر بوده و همه منتظر زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا هستند. برای اطلاع از زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا و ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا با سفارت فوری همراه شوید.

وقت سفارت ایتالیا کی باز میشود؟

منظور از زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا زمانی است که در آن وقت‌ های جدید برای درخواست ویزا از طرف سفارت یا مراکز ویزا (مانند ویزامتریک) برای متقاضیان قابل رزرو و دریافت است.

ویزامتریک ایتالیا واسط بین سفارت و متقاضیان است که کارهای دریافت مدارک و انجام امور مربوط به درخواست ویزا را برعهده دارد. برای گرفتن وقت از سفارت ایتالیا باید به وبسایت‌ های سفارت یا کارگزاری ویزامتریک ایتالیا (CKGS) مراجعه کنید. زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا معمولا هر هفته یک بار است و وقت‌ ها به سرعت پر می‌ شوند. بنابراین، بهتر است به طور مداوم سایت را چک کنید تا از زمان باز شدن وقت‌ ها مطلع شوید و بلافاصله اقدام کنید

  • ساعت باز شدن وقت های سفارت ایتالیا معمولا 12 شب است اما امکان تغییر زمان نیز وجود دارد.
  • وقت های سفارت ایتالیا به سرعت پر می شوند و از این رو باید تمام تلاش خود را برای گرفتن وقت سفارت انجام دهید.
  • روزهای کاری سفارت یکشنبه تا پنجشنبه است و مصاحبه هم ندارد. در صورت عدم حضور در تاریخ مشخص شده وقت سفارت ایتالیا برای شما، ایمیل و شماره تماس شما به مدت 60 روز مسدود خواهد شد و نمی توانید وقت سفارت مجدد دریافت کنید تا این مدت سپری شود.

چگونه از زمان دقیق باز شدن وقت های سفارت ایتالیا مطلع شویم؟

زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا

همین ابتدا خیالتان را راحت کنیم، زمان دقیق باز شدن وقت های سفارت ایتالیا توسط هیچ نهادی اعلام نمی شود. برای اطلاع از زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا باید سایت ویزامتریک و سایت سفارت ایتالیا را مرتبا چک کنید. البته ویزامتریک ایتالیا همیشه در دسترس است و شما می توانید پس از پرداخت هزینه وقت سفارت اقدام به گرفتن نوبت نمایید. برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا ارزان شما می توانید این کار را شخصا خودتان انجام دهید و یا می توانید آن را به یک موسسه مهاجرتی که در زمینه اخذ وقت سفارت فعالیت دارد بسپارید.

روش های گرفتن وقت سفارت ایتالیا عبارتند از:

رزرو آنلاین از طریق سایت سفارت و کارگزاری ویزامتریک

به سایت ویزامتریک ایتالیا به آدرس https://www.visametric.com/iran/Italy/fa مراجعه نمایید. می‌ توانید به صورت آنلاین وقت سفارت ایتالیا را رزرو کنید. این سایت معمولا یکبار در هفته، وقت‌ های جدید را باز می‌ کند و به سرعت پر می‌ شود. شما باید مرتبا سایت را چک کنید و در صورت باز شدن وقت‌ ها سریعا اقدام نمایید.

همچنین می‌ توانید مستقیما از سایت سفارت ایتالیا (https://ambteheran.esteri.it/fa/) وقت رزرو کنید. این روش نیز نیازمند چک کردن مرتب سایت و ثبت‌ نام آنلاین است.

استفاده از خدمات آژانس‌ ها و مشاوران مهاجرتی

برخی آژانس‌ ها و مشاوران مهاجرتی خدمات رزرو وقت سفارت را ارائه می‌ دهند. این خدمات ممکن است شامل مشاوره، تکمیل فرم‌ ها و پیگیری مدارک نیز باشد.

این روش می‌ تواند در صورت عدم دسترسی به وقت‌ های سفارت، گزینه مناسبی باشد و همچنین از تخصص و تجربه این آژانس‌ ها بهره‌ مند شوید.

ضمن اینکه برخی از کارگزاری‌ ها و آژانس‌ ها امکان رزرو وقت‌ های ویژه و PRIME را دارند که این وقت‌ ها خارج از ساعات اداری معمول هستند و برای افرادی که به نوبت فوری در زمان‌ های خاص نیاز دارند، مناسب است.

(این نوع وقت‌ ها ممکن است شامل خدمات اضافی مانند پذیرایی و کاهش زمان انتظار باشند)

برای اینکه بلافاصله از زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا باخبر شوید با ما تماس بگیرید:

حتما از قبل مدارک لازم برای رزرو وقت سفارت از جمله پاسپورت معتبر، فرم تکمیل شده درخواست ویزا، مدارک مالی، بیمه مسافرتی و در صورت نیاز، دعوت‌ نامه از ایتالیا را آماده کرده و ترجمه این مدارک به زبان انگلیسی یا ایتالیایی را بهمراه داشته باشید.

ممکن است وقت عادی سفارت ایتالیا از 2 روز تا 2 هفته (15 روز کاری) طول بکشد و در حال حاضر وقت سفارت ايتاليا فوری ارائه نمی‌ شود و زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا 12 شب است.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا را به ما بسپارید

با توجه به اینکه زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا معمولا از قبل اعلام نمی شود و آنچه به عنوان ساعت باز شدن وقت ایتالیا عنوان میشود بیشتر بر حسب تجربه می باشد، بهترین کار برای اطلاع از وقت های سفارت ایتالیا چک کردن مداوم سایت سفارت ایتالیا و سایت ویزامتریک ایتالیا می باشد. موسسه سفارت فوری این کار را برای شما انجام می دهد و با رصد مداوم، بلافاصله از وقت های خالی سفارت ایتالیا باخبر می شود و می تواند آن را برای شما رزرو کند. ما کلیه مراحل گرفتن وقت سفارت ایتالیا از ثبت نام در سایت گرفته تا پر کردن فرم درخواست ویزا و پرداخت هزینه ها را برای شما انجام می دهیم.

برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای ویزای تجاری، گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای ویزای توریستی و گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی با ما تماس بگیرید:

مطالب مرتبط