رزرو نزدیکترین وقت سفارت آمریکا (وقت کنسلی) با سفارت فوری

رزرو نزدیکترین وقت سفارت آمریکا

وقت های سفارت آمریکا معمولا پر است و گاهی اولین وقت ملاقات سفارت آمریکا ماه ها بعد است، بنابراین افرادی که برای گرفتن وقت سفارت آمریکا عجله دارند و نمی توانند منتظر بمانند باید مدام وقت های خالی سفارت آمریکا در سایت وقت سفارت آمریکا را چک کنند تا شانس این را داشته باشند که بتوانند وقت های کنسلی را رزرو کنند. منظور از “وقت کنسلی” سفارت آمریکا زمانی است که یک متقاضی وقت مصاحبه تعیین‌ شده خود را لغو می‌ کند و این وقت آزاد شده و برای دیگران قابل دسترسی می‌ شود. این وقت‌ های آزاد ممکن است توسط سایر متقاضیانی که به دنبال تعیین وقت سریع‌ تر هستند، گرفته شود.

گرفتن وقت سفارت آمریکا فوری را به ما بسپارید

برای دریافت وقت فوری سفارت آمریکا، روی تخصص و تجربه ما حساب کنید. ما در سفارت فوری با رصد مداوم وقت‌ های کنسلی سفارت آمریکا در همه کشورها و رزرو سریع آن‌ ها، زمان انتظار شما را به‌ طور چشمگیری کاهش می‌ دهیم و روند دریافت ویزای شما را تسریع می‌ کنیم. اگر به دنبال کاهش زمان انتظار و گرفتن وقت سفارت آمریکا فوری هستید، این کار را با اطمینان به ما بسپارید.

برای گرفتن سریعترین وقت سفارت آمریکا لطفا با شماره زیر تماس بگیرید:

  • نکته: گرفتن ویزای آمریکا مستلزم پرداخت هزینه های وقت سفارت آمریکا و همچنین هزینه سفر به آمریکا برای مصاحبه می باشد. با توجه به هزینه بر بودن گرفتن وقت سفارت آمریکا و همچنین اهمیت اطلاعات وارد شده در سایت وقت سفارت آمریکا که به عنوان سابقه شما ثبت می شوند، پیشنهاد می کنیم شخصا برای گرفتن وقت سفارت اقدام نکنید زیرا اشتباه در ورود اطلاعات، تکمیل ناقص فرم ds-160 یا دیگر فرم ها و نقص در مدارک می تواند به راحتی موجب رد درخواست ویزای شما و هدررفتن هزینه و وقت شما بشود.

علاوه بر این گرفتن وقت کنسلی سفارت آمریکا کار واقعا سختی است و بدون تجربه و مهارت ممکن نمی باشد. بنابراین کمک گرفتن از خدمات سفارت فوری را به شما توصیه می کنیم.

نحوه مشاهده وقت های کنسلی سفارت آمریکا

وقت سفارت آمریکا فوری

برای اینکه بتوانید وقت های باز سفارت آمریکا را ببینید باید به سایت وقت سفارت امریکا (ais.usvisa-info.com) بروید و مراحل گرفتن وقت سفارت آمریکا شامل پر کردن فرم ds-160 و ساخت اکانت در سایت سفارت آمریکا را انجام دهید تا نزدیک‌ترین وقت‌ های موجود برای مصاحبه نمایش داده شود. پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه گرفتن وقت سفارت آمریکا را مطالعه کنید.

پس از انتخاب تاریخ مصاحبه سفارت می‌ توانید با ورود منظم به حساب کاربری خود و بررسی مجدد، وقت‌ های کنسلی جدید را مشاهده کنید. گرفتن وقت کنسلی سفارت آمریکا کار سختی است و نیازمند تجربه و مهارت می باشد به همین دلیل پیشنهاد میکنیم این کار را به یک فرد متخصص بسپارید.

برای گرفتن وقت سفارت آمریکا فوری چه کنیم؟

در واقعیت چیزی به اسم وقت سفارت فوری وجود ندارد و افرادی که می خواهند نزدیکترین وقت سفارت آمریکا را رزرو کنند باید منتظر باشند تا یکی از وقت های پرشده سفارت آمریکا خالی شود. روش دیگر این است که درخواست اکسپدایت سفارت آمریکا (درخواست تسریع وقت مصاحبه) بدهیم که آن هم شرایط خاصی دارد.

به طور کلی برای گرفتن نزدیکترین وقت سفارت آمریکا روش های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

1- با سفارت فوری تماس بگیرید

رزرو نزدیکترین وقت سفارت آمریکا

راحتترین و مطمئن ترین روش این است که با مجموعه سفارت فوری تماس بگیرید. متخصصان ما با داشتن سال ها تجربه موفق در اخذ وقت فوری سفارت آمریکا (وقت کنسلی) می توانند مدت زمان انتظار شما برای تاریخ مصاحبه سفارت آمریکا را تا 2 ماه و یا کمتر کاهش دهند. در حالت عادی ممکن است مجبور باشید تا یک سال یا بیشتر منتظر بمانید.

2- به دنبال وقت های کنسل شده در سایت سفارت آمریکا باشید

یکی دیگر از راه‌ های موثر برای گرفتن وقت نزدیک‌ تر در سفارت آمریکا، پیگیری و استفاده از وقت‌ های کنسلی توسط خود شما است. گاهی اوقات، متقاضیان به دلایل مختلف ممکن است وقت مصاحبه خود را لغو کنند. در این مواقع، آن زمان آزاد می‌ شود و به صورت وقت کنسلی در دسترس دیگران قرار می‌ گیرد. اگر به طور منظم و مستمر سایت سفارت را بررسی کنید، ممکن است بتوانید یکی از این وقت‌ های کنسلی را پیدا کنید و زمان مصاحبه خود را به تاریخ نزدیک‌ تری منتقل کنید.

این روش نیاز به دقت و پیگیری مداوم دارد، چرا که وقت‌ های کنسلی ممکن است به سرعت توسط سایر متقاضیان رزرو شوند. همچنین، استفاده از این روش کاملاً قانونی است و هیچ‌ گونه ریسکی مانند استفاده از ربات‌ ها برای رزرو وقت ندارد. در نتیجه، پیگیری وقت‌ های کنسلی می‌ تواند یک راهکار مناسب و ایمن برای تسریع روند دریافت وقت سفارت باشد.

وقت های کنسل شده سفارت آمریکا ممکن است خیلی نزدیک باشند حتی 2 روز دیگر بنابراین باید همیشه برای سفر و مصاحبه آماده بوده و مدارک مورد نیاز وقت سفارت آمریکا را از قبل تهیه کرده باشید.

همان طور که گفتیم گرفتن وقت کنسلی سفارت آمریکا تخصص ما است همین حالا با ما تماس بگیرید:

3- گرفتن وقت سفارت آمریکا از سفارت های فرعی را امتحان کنید

گرفتن وقت سفارت آمریکا از سفارت های فرعی

اگر به دنبال گرفتن وقت فوری مصاحبه سفارت آمریکا هستید، یکی از راهکارهای موثر گرفتن وقت سفارت آمریکا از سفارت‌ های فرعی به جای سفارت‌ های اصلی است. سفارت‌ های فرعی به دلیل کمتر بودن تعداد متقاضیان، ممکن است خلوت‌ تر باشند. این خلوتی به معنای دسترسی سریع‌ تر به وقت‌ های مصاحبه و امکان رزرو زمان‌ های نزدیک‌ تر است.

این روش می‌ تواند به ویژه برای افرادی که انعطاف‌ پذیری در محل مصاحبه دارند و می‌ توانند به کشورهای دیگر سفر کنند، همچنین زبان مصاحبه برای آن ها اهمیت ندارد مفید باشد (زیرا زبان مصاحبه ویزای توریستی فقط در سفارت های اصلی آمریکا فرسی است). با این حال، قبل از اقدام به رزرو وقت در یک سفارت فرعی، باید بررسی کنید که آن سفارت امکان ارائه خدمات مورد نیاز شما را داشته باشد و همچنین به الزامات مربوط به سفر و ویزا در آن کشور توجه کنید.

گرفتن وقت سفارت آمریکا در عمان، گرفتن وقت سفارت آمریکا در قبرس، گرفتن وقت سفارت امریکا در عراق، گرفتن وقت سفارت امریکا در تاجیکستان، گرفتن وقت سفارت آمریکا در قطر برخی از گزینه ها هستند.

4- درخواست تسریع وقت مصاحبه (expedited interview) بدهید

یکی دیگر از راه‌ های کمک‌ کننده برای دریافت وقت فوری سفارت آمریکا، درخواست برای تسریع وقت مصاحبه (expedited interview) است. هر حساب کاربری تنها یک بار امکان استفاده از این درخواست را دارد و تصمیم نهایی به عهده آفیسر سفارت است که با این درخواست موافقت کند یا خیر. این گزینه در شرایط خاصی مانند زمانی که دانشجویان نیاز به حضور سریع‌ تر دارند، اما زمان مصاحبه موجود خیلی دور است، قابل استفاده است.

اگر هیچکدام از موارد ممکن نبود به دنبال گرفتن وقت سفارت از سفارت های اصلی آمریکا یعنی گرفتن وقت سفارت آمریکا در ترکیه، گرفتن وقت سفارت آمریکا از ارمنستان و گرفتن وقت سفارت آمریکا از امارات. در میان این سفارت ها به دنبال سفارتی باشید که وقت خالی نزدیکتری دارد.

  • نکته: علاوه بر رعایت نکات ذکر شده، برای تسریع در انجام مراحل کار، پیشنهاد می‌ شود پس از انتخاب سفارت مورد نظر پرداخت هزینه وقت سفارت امریکا mrv را به سرعت انجام دهید. تایید پرداخت ممکن است بین 1 تا 10 روز طول بکشد و در این مدت اگر وقت خالی در سفارت موجود باشد، اولویت با افرادی است که زودتر پرداخت خود را انجام داده‌ اند. همچنین، اگر زمان کنسلی در سفارت باز شود، در صورتی که پرداختی نداشته باشید، قادر به رزرو آن نخواهید بود.

5- آیا رزرو نزدیکترین وقت سفارت آمریکا با ربات امکان پذیر است؟

گرفتن وقت سفارت آمریکا با استفاده از ربات، ممکن است امکان‌ پذیر باشد و به شما در رزرو وقت های کنسلی کمک کند، اما این روش ممکن است از نظر سفارت آمریکا غیر قانونی تلقی شده و مشکلات جدی برای متقاضی ایجاد کند. استفاده از ربات‌ برای رزرو وقت سفارت آمریکا می‌ تواند به مسدود شدن حساب کاربری، رد درخواست ویزا و حتی مشکلات حقوقی منجر شود. بنابراین، بهتر است از روش‌ های قانونی و معمول برای گرفتن وقت سفارت استفاده شود تا از هر گونه ریسک و مشکل احتمالی جلوگیری شود.

سخن پایانی

برای اطلاع از زمان های خالی سفارت آمریکا باید وارد سایت سفارت آمریکا شده و یک حساب کاربری بسازید. معمولا اولین وقت سفارت آمریکا بسیار دور است و متقاضیان به دنبال رزرو وقت فوری سفارت آمریکا هستند. روش هایی که می توانید نزدیکترین وقت سفارت آمریکا را رزرو کنید را در این مقاله معرفی کردیم که ساده ترین و مطمئن ترین روش تماس با موسسه سفارت فوری می باشد.

برای گرفتن وقت سفارت آمریکا شامل وقت سفارت آمریکا توریستی، وقت سفارت امریکا دانشجویی و وقت سفارت آمریکا لاتاری با این شماره تماس بگیرید:

آدرس سایت وقت سفارت امریکا

ais.usvisa-info.com برای سفارت های اصلی و www.ustraveldocs.com برای سفارت های فرعی.

بهترین روش برای گرفتن نزدیکترین وقت سفارت آمریکا چیست؟

تماس با ما (سفارت فوری)، پیگیری مداوم سایت سفارت آمریکا برای رزرو وقت های کنسلی و گرفتن وقت سفارت آمریکا از سفارت های فرعی.

برای مشاهده وقت های خالی سفارت آمریکا چه کنیم؟

وارد سایت وقت سفارت آمریکا شده و پس از ساخت اکانت می توانید اولین وقت خالی سفارت آمریکا را مشاهده کنید. پس از پرداخت هزینه می توانید به تقویم زمان های سفارت آمریکا دسترسی داشته باشید.